Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky (ďalej len „OP“) upravujú vzťah medzi dvomi zmluvnými stranami,

kde na jednej strane je :

predávajúci: 

23 Trade, s.r.o.

Medvedzie 161/43

027 44 Tvrdošín 

IČO: 52100138

DIČ: 2120910187

IČ DPH: SK2120910187

(ďalej len „predávajúci“),

a na druhej strane je: Kupujúci (ďalej len „kupujúci“).

Kupujúcim môže byť spotrebiteľ alebo podnikateľ. Predávajúcim je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet. Tovarom sú produkty zverejnené na webe www.rims.sk a označené platnou predajnou cenou. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č.40/1964 Zb., Občiansky zákonník, v platnom znení, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou zmluvou, má prednosť text zmluvy.

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s OP, a ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí aj reklamačný poriadok.

2. Objednávka

Kupujúci objednáva tovar výhradne elektronickou formou prostredníctvom nákupného systému vytvoreného na stránke www.rims.sk. Objednávka bude predávajúcim akceptovaná a následne vybavená v prípade, že kupujúci pravdivo vyplnil všetky povinné údaje objednávkového formuláru. Ak je kupujúcim právnická osoba treba uviesť, názov firmy, IČO, DIČ alebo IČ DPH.

Objednávka odoslaná predávajúcemu sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy v zmysle §43a Občianskeho zákonníka. Kupujúci má možnosť návrh na uzavretie zmluvy odvolať alebo zrušiť len spôsobom uvedeným v tomto ustanovení.

Po obdržaní objednávky predávajúci potvrdí objednávku telefonicky alebo emailom, čím dôjde k prijatiu návrhu v zmysle § 43c Občianskeho zákonníka, a tým k uzavretiu kúpnej zmluvy na diaľku.

3. Cena

Ceny na webovom sídle sú stanovené podľa aktuálneho cenníku tovaru v dobe objednávky. Všetky ceny sú uvedené s DPH. Dodávateľ si vyhradzuje na zmenu cien právo a to aj bez písomného súhlasu. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť.

4. Stornovanie objednávky

Objednávku možno stornovať do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Takúto storno objednávku považujeme za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 15 dní bankovým prevodom na účet, ktorý nám kupujúci zadá (je potrebné zadať názov banky, číslo účtu a číslo banky), pokiaľ si s nami nedohodne iný spôsob.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch - tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena od dodávateľa výrobku. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude neodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu z kúpnej ceny a nedohodne sa s predávajúcim na náhradnom tovare, bude mu táto čiastka bezodkladne, najneskôr do 7 pracovných dní od stornovania objednávky prevedená späť na jeho účet.

Poučenie o odstúpení od kúpnej zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ

Spotrebiteľ, na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru alebo uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.

Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu tovaru spotrebiteľovi, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Predávajúci vráti spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby.

Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby skôr, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Tovar nezasielajte na dobierku z dôvodu, že, takto odoslaný tovar nebude predávajúcim prevzatý. Odporúčame aby si spotrebitelia vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku.

Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

V prípade, že bude tovar vrátený nekompletný či poškodený, môže predávajúci požadovať od spotrebiteľa čiastku odpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru (v súlade s §10 ods. 4) Zákona. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) Zákona.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy kupujúcim, ktorým je podnikateľ

V prípade, že kupujúcim je podnikateľ, môže byť kupujúcemu ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, ušlej záruky a aktuálnej ceny vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady kupujúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

Pri vystavení dobropisu môže byť po kupujúcom (ktorým je spotrebiteľ aj podnikateľ) vyžadovaný občiansky preukaz za účelom ochrany vlastníckych práv kupujúceho. Predložením OP kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov podľa bodu XI. (v zmysle zákona 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov).

Z dôvodu ochrany práv kupujúceho, ak je kupujúcim právnická osoba a bude požadovať vrátenie peňazí prostredníctvom preplatenia dobropisu priamo na predajni, bude príslušná čiastka vyplatená iba osobám oprávneným konať za dotyčnú právnickú osobu, t.j. štatutárnemu orgánu alebo osobe, ktorá sa preukáže úradne overenou plnou mocou.

5. Dodávka

Tovar bude dodaný v čo najkratšom možnom termíne. Pri bežnom tovare, ktorý máme na sklade je termín dodania väčšinou do 48 hodín od expedície. Ak je potrebné tovar objednávať u výrobcu, a ten ho má skladom je dodacia doba obvykle 3 - 10 pracovných dní a bude spresnená mailom prípadne telefonicky so zákazníkom. Ak tovar nie je skladom ani u výrobcu, a teda je potrebné čakať na jeho výrobu, dodacia doba bude oznámená zákazníkovi individuálne.

Poučenie pri preberaní zásielky:

Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje zjavné znaky poškodenia. Ak zistíte zjavné poškodenie, tovar nepreberajte a do prepravného listu napíšte - "odmietnuté - TOVAR POŠKODENÝ"

V prípade poškodenia túto skutočnosť prosím ihneď oznámte na tel: +421 000 000, popr. e-mail: info@rims.skV prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne túto skutočnosť oznámte na tel: +421 000 000 , popr. e-mail: info@rims.sk

6. Náklady na dopravu a manipuláciu

Cena za dopravu tovaru je zdarma. 

7. Platobné podmienky

Spôsob platby:

Zákazník sa môže rozhodnúť pre rôzne spôsoby úhrady za objednaný tovar:

A. platba v hotovosti/kartou pri prebratí tovaru - dobierka

B. platba vopred - prevodom na účet

C. platba kartou online

Platba vopred:

Predávajúci si vyhradzuje právo zálohovej platby vo výške 30% z celkovej sumy zásielky v prípade, že suma objednávky presiahne sumu 800 EUR s DPH, resp. sa jedná o objednanávku špecifického tovaru. Pri neprevzatí tovaru zákazníkom sa zálohová platba zákazníkovi nevracia.

8. Záručné a reklamačné podmienky (podrobnejšie pozri aj Reklamačný protokol)

Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je určené pri tovare inak, je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 2 roky. Reklamácia môže byť neuznaná v prípade, že vada bola spôsobená mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním alebo skladovaním výrobku v nevhodných podmienkach.

Zodpovednosť za škodu prechádza na kupujúceho v momente prevzatia predmetu zmluvy od dopravcu.

Zodpovednosť za vady zistené pri prevzatí tovaru nesie predávajúci. Kupujúci je povinný takéto vady, prípadne rozdiely v množstve, reklamovať bezodkladne u predávajúceho. Vady, ktoré nemohli byť zistené pri prevzatí tovaru, a na ktoré sa vzťahuje záruka je povinný kupujúci reklamovať písomne najneskôr posledný deň záručnej doby.

Kupujúci má právo požadovať odstránenie vád v prípade, že je to možné alebo môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. V prípade, že nie je možné vady odstrániť, má kupujúci právo na výmenu vadného tovaru za nový alebo vrátenie peňazí.

V prípade reklamácie je kupujúci povinný doručiť tovar na adresu skladu predávajúceho aj s vyplneným reklamačným protokolom:

Reklamačný protokol

23 Trade s.r.o. , Medvedzie 161/43, 027 44, Tvrdošín.

Po obdržaní tovaru spolu s dokladom o kúpe a písomnej reklamácií je predávajúci povinný do 30 dní písomne oboznámiť kupujúceho s výsledkom reklamačného konania.

9. Ochrana osobných údajov

Ochrana súkromia

Zásady spracúvania osobných údajov GDPR

Spoločnosť 23 Trade s.r.o. so sídlom Medvedzie 161/43, 02744 Tvrdošín, IČO: 52100138, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 71449/L (ďalej len „23 Trade“) chráni všetky spracúvané osobné údaje ako prísne dôverné a nakladá s nimi v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov. Bezpečnosť Vašich osobných údajov je pre nás prioritou. Tieto Zásady spracúvania osobných údajov (ďalej len „Zásady") sa vzťahujú na:

- spracúvanie osobných údajov spoločnosťou 23 Trade počas používania webovej stránky: https//rims.sk/ (ďalej len „E-shop“)

- spracúvanie osobných údajov vykonávané spoločnosťou 23 Trade počas komunikácie s Vami prostredníctvom e-mailu či telefónu

- spracúvanie osobných údajov zo strany spoločnosti 23 Trade počas trvania obchodného vzťahu s klientmi a dodávateľmi

- spracúvanie osobných údajov pri plnení právnych povinností spoločnosťou 23 Trade

- spracúvanie osobných údajov, ktoré je potrebné na účely ochrany oprávnených záujmov spoločnosti 23 Trade

Kto je zodpovedný za spracúvanie Vašich osobných údajov na tomto E-shope?

Spoločnosť 23 Trade je v zmysle platnej právnej úpravy v oblasti ochrany osobných údajov, tzn. v zmysle Všeobecného nariadenia o ochrane údajov (Nariadenie (EÚ) 2016/679) (ďalej len „GDPR“) a v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „Zákon“), prevádzkovateľom Vašich osobných údajov.

Kto ďalší ma prístup k mojim osobným údajom?

Za bezpečnosť Vašich osobných údajov zodpovedá spoločnosť 23 Trade. V niektorých prípadoch je potrebné poskytnúť Vaše osobné údaje tretím osobám. Z dôvodu zabezpečenia dopravy poskytujeme Vaše osobné údaje v nevyhnutnom rozsahu Vami zvolenému dopravcovi. V prípade platby disponuje údajmi o Vašej platobnej karte spoločnosť, ktorá je poskytovateľom platobnej brány.

Ako sa na nás môžete obrátiť?

V súvislosti so spracúvaním Vašich osobných údajov nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese: info@rims.sk

Na aké účely spracúvame vaše osobné údaje?

Spoločnosť 23 Trade spracúva len osobné údaje, ktoré sú potrebné v súvislosti s činnosťou našej spoločnosti a len v nevyhnutnom rozsahu, tak aby sme rešpektovali Vaše súkromie. Vaše údaje spracúvame len v súvislosti s vytvorením a doručením objednávky, nášho oprávneného záujmu alebo na základe Vami udeleného súhlasu. Bližšie podrobnosti o tom, aké osobné údaje spracúvame sú uvedené ďalej v týchto Zásadách.

Vaše osobné údaje spracúvame z týchto dôvodov:

- Nákup tovarov na našom E-shope: Vaše údaje spracúvame k tomu, aby sme riadne vybavili a doručili vašu objednávku.

- Marketingová činnosť: Na základe Vášho súhlasu spracúvame Vaše osobné údaje pre účely marketingu a odosielanie e-mailových obchodných oznámení. Z odberu obchodných oznámení sa   môžete ľahko odhlásiť tým, že v jednotlivej e-mailovej správe zakliknete možnosť Zrušiť odber noviniek. Pre zacielenie reklamy môžu byť využívané aj údaje získané pri návšteve E-shopu.

- Zákonná povinnosť Vaše osobné údaje spracúvame aj z dôvodu, že ich potrebujeme na účely kontrol vykonávaných orgánmi verejnej moci a z ďalších obdobne závažných dôvodov.

Aké osobné údaje spracúvame?

Spoločnosť 23 Trade spracúva len údaje, ktoré sú nevyhnutné pre vybavenie objednávky a doručenie tovaru. Jedná sa o základné údaje (napr. meno, adresa), kontaktné údaje (napr. e-mailová adresa, telefónne číslo), údaje o využívaní E-shopu (napr. podrobnosti o priebehu Vašej návštevy nášho E-shopu, využívanie konkrétneho obsahu, dobách prístupu) a údaje o pripojení (napr. údaje o koncovom zariadení, IP adresy, adresa URL odkazujúceho servera).

Ako dlho spracúvame Vaše osobné údaje?

Spoločnosť 23 Trade spracúva Vaše osobné údaje zásadne iba v nevyhnutnom rozsahu a na základe príslušného právneho základu podľa Zákona a GDPR. Vaše osobné údaje sú spracúvané a uchovávané len na dobu nevyhnutne potrebnú na zabezpečenie všetkých práv a povinností plynúcich z príslušného zmluvného vzťahu a ďalej na dobu potrebnú podľa všeobecne záväzných právnych predpisov (napr. u daňových dokladov je touto dobou doba najmenej 10 rokov), alebo v prípade udeleného súhlasu, na dobu na ktorú bol súhlas udelený. Vaše osobné údaje budú po ukončení spracúvania bezodkladne zničené.

Aké sú Vaše práva v súvislosti s ochranou osobných údajov?

Ako dotknutá osoba, ktorej osobné údaje spracúvame máte všetky práva v zmysle Zákona a GDPR, ktoré môžete kedykoľvek u uplatniť napríklad na e-mailovej adrese info@rims.sk

Konkrétne máte právo:

- na informácie o osobných údajoch ktoré o Vás spracúvame (čl. 15 GDPR)

- na opravu nesprávnych a nekompletných osobných údajov v zmysle (čl. 16 GDPR)

- na vymazanie osobných údajov, ak už nie je potrebné osobné údaje spracúvať na účely, na ktoré boli zhromaždené alebo inak spracúvané, alebo ak sa zistí, že boli spracúvané protiprávne

- na obmedzenie spracúvania osobných údajov (čl. 18 GDPR)

- na prenosnosť údajov osobných údajov (čl. 20 GDPR)

- podať námietky proti spracúvaniu osobných údajov týkajúcich sa Vašej osoby, na základe ktorej bude spracúvanie Vašich osobných údajov ukončené, pokiaľ sa nepreukáže, že existujú závažné oprávnené alebo zákonné dôvody pre spracúvanie, ktoré prevažujú nad záujmami alebo právami a slobodami Vami ako dotknutej osoby, najmä ak je dôvodom prípadné vymáhanie právnych nárokov

- odvolať súhlas, v prípade, že sú Vaše osobné údaje spracúvane na základe udeleného súhlasu (čl. 7 GDPR)

- obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky so sídlom na adrese Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27 alebo webstránke www.dataprotection.gov.sk


Bližšie informácie ohľadne uplatnenia Vašich práv v súvislosti so spracúvaním osobných údajov vrátane formulárov pre uplatnenie jednotlivých práv nájdete na stránkach Úradu na ochranu osobných údajov.

Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté dobrovoľne kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom a účinnom znení.

Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatvorenej kúpnej zmluvy.

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, ani poskytnuté tretej osobe okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.

V rámci reklamačného konania sú od kupujúceho vyžadované nasledujúce údaje: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo, e-mail a podpis či digitálny podpis. Všetky takto získané osobné údaje sú spracované výhradne za účelom potrebným pre vybavenie reklamácie a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom a účinnom znení.

Kupujúci má právo prístupu ku svojím osobným údajom a právo na ich opravu vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie chybného stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom.

Bližšie informácie ohľadne uplatnenia Vašich práv v súvislosti so spracúvaním osobných údajov vrátane formulárov pre uplatnenie jednotlivých práv nájdete na stránkach Úradu na ochranu osobných údajov.

10. Alternatívne riešenie sporov (ARS)

Kupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom na info@rims.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z. z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_en. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

11. Záverečné ustanovenia

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami predaja, a že s nimi súhlasí.

Najpredávanejšie značky

Zobraziť všetky značky
BMW
audi
ford
skoda
ww
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info